Merhaba güzel anneler bebeğim 6 ayına girmesine 2 ay kaldı ek gıdaya geçeceğiz nasıl bir yol izlemeliyim nasıl yapmalıyım bilmiyorum ilk gün ne vermem gerekiyor sabah mı vermem gerekiyor yoksa akşam mı 2. Gün ne vermem gerekiyor bana yardımcı olur musunuz