Oğlum yaklaşık 6 buçuk aylık. 3 aydan sonra beni emmeyi bıraktı ve sütümü sağarak vermeye başladım. 4. ayda da doktor alerjimiz olduğu için Neocate mamaya başlattı. Neocatei hiçbir zaman içmek istemedi kaç ay oldu. İçine vanilya şurubu katıyoruz içmiyor, pekmez damlatıyoruz yine içmiyor. Mamayı artık sadece uykusunda biberonu ağzına sıkarak içirebiliyorum. Anne sütünü de artık 1 saatte zorla içer oldu ve benim sütüm çok azaldı artık. Umudum ek gıdaydı ama o da işe yaramadı. Çünkü benim oğlum hiçbir şekilde ek gıdaya da ağzını açmıyor, kilitliyor. Parmağımla yedirmeye çalışıyorum onda da ağzında geveleyip bekletip geri çıkarıyor. Zaten başını hala tutamıyor, oturamıyor ve işitme engelli bizi duymuyor. Başının altını yükseltip o şekilde vermeye çalışıyorum ama yemiyor. Bu günler geçer değil mi ? Çok zorlanıyorum aynı sorunu yaşayan ve aşan anneler var mı? Kilo alma sorunumuz da var ve 1 yaşında kulağından ameliyat olacağı için kilo aldırmamız lazım. Annelik zormuş ben evladımla sınanıyorum galiba. Kusura bakmayın uzun oldu, beni anlayan kimsem yok.