Fatmayldzzzz Bebegim emerken cuk sesi çıkarıyor sanki emiyor süt gelmiyor gibi ama sütun gittiğini hissediyorum neden acaba ? Bu durumu yaşayan var mi
AzraCemre Fatmayldzzzz o sesin gelmesi bildiğim kadarıyla çok normal. Memeyi tam kavradığından koyu kısmın neredeyse tamamını ağzına aldığından eminseniz bi sorun yok bence. Çişli bez sayısı 5-6 ve üstü ise doyuyordurda yavrunuz.
Fatmayldzzzz Unknown veriyorum eksiğini sütun gittignide hissediyorum ama ara ara ses çıkıyor oyle daha dikkat edeyim o zam m🍁😍