yms spinal sezeryanda sonta takılan arkadaslar ıdrarınızı yaparkn agrıomu oradı 4 gün oldu hala acıo ec ye cıkınca
Cekuli yms bendede olmuştu canım hele ilk çiş dehşetti🤦🏻♀️ Bir kaç güne geçer sanırım. Hayırlı olsun bebişin
yms Milaninannesi tesekkur ederm ınsalalah gecer bır yandan gogus sancıısı dıkıs sancısı bıde o atesım yukseldı ılk bebegm bıraz acemıyım
Derya11 yms bebisinizi güzel günler de büyütün öncelikle bende spinal ile doğum yaptım 41 günlük olduk 10 gün den sonra kendinizi toparlarsınız inşallah benim hala bazen zorluyor zaman la geçecek inşallah sağlıkla kalın