Bebeğim 31 günlük, kan uyuşmazlığımız var, sarılık değeri 26ya çıkmıştı 4 gunlukten 6 gunluge kadar fototerapi aldi, en son 8 günlükken, 9.8di değeri , dün yani 30 günlükken acile gittik değeri 8.25 çıktı nerdeyse hic gerilememiş, bu durumu yaşayan var mi. Yarin yeni bi doktora gideceğiz