Kızlar selamın aleyküm 19 haftalık gebeyim 18+5 te ilk kanamam gerçekleşti ani kasılmayla beraber (Hapşırırken)plesenta altındaki damarı koparmışım ve 4-5 ped dolacak kadar kanamam oldu önce suyla karışık gibi açık sonrasında koyulaştı doktorumla iletişime geçip hastaneye gittim duruma göre geleceğini söyledi nöbetçi doktor baktı plesentada kanama var evde bol bol dinleniceksin hiçbir iş yapma tek tedavi bu dedi doktorumu aradım oda kasılma için endol fitil ve progestan almamı söyledi ertesi güne kadar tabi ara ara ped değiştirdim geliyordu cünkü adet gibi o sabahı nasıl ettim bilmiyorum hep en kötüsünü düşünerek yarı uyur yarı uyanık ettim doktoruma gittim incelededi suanlık cok ciddi birşey olmadığını söyledi aynı sekilde dinlenmem gerektiğini birkaç yerde kanama olduğunu ve plesenta altında açılma kanama olduğu için 5 günlük pruloton verdi hergün vurulucam ve enfeksiyon olmaması için antibiyotik verdi suan kanamam o güne göre oldukça az previa totalis olup sağlıkla zamanında doğum yapanlardan yorum bekliyorum çok şiddetli kanamam olursa ambulans mı cağırmalıyım şehir hastanesi cok uzak bize nasıl yetişicem oraya kafamı kurcalıyor bir daha kanamam olmaz inşaAllah