Gizemguness Bebeğim prematüre olarak doğdu 2 aylık şuan Demir takviyesi vitamin takviyesi alıyoruz bu normal mi yani genelde hep bu şekilde kaka yapıyor koyu yeşil kokudan anlıyorum kaka yaptığını bazende kokmuyor tabi ama tecrübeli annelere soruyorum ☹️