DS123 1 yaşında mı diye soranlar kör herhalde. 😂 çocuğunuzun boyu kilosu gayet yerinde. Her bebek hem uzun hem kilolu olacak diye bir kural yok. Yemeğe düşkün olmak zorunda da değil. Kan tahlillerinde problem yoksa yoktur. Kızım 22 aylık, 1 yaşından beri sadece 1 kilo aldı ki iştahlı bir bebek ama çok hareketli. İki dakikadan fazla oturmaz, yemeğini bile ayakta yer 🤦♀️ O kiloyu da bir alıyor bir veriyor zaten. Siz hiiiç takılmayın böyle şeylere. Konuşması da çok geri değil. Hiç konuşmaz problem olur anlarım da henüz geç kalmış değil. Kreş iyi bir seçenek evet ama imkan yoksa yapacak bir şey de yok. Parkta arkadaş edinmesini sağlayabilirsiniz, yakınınızda yaşıtı varsa sürekli görüştürebilirsiniz, haftada bir atölyelere bile götürseniz yeter. Boool boool kitap okuyabilirsiniz. Doktor önerisi olarak da ben Birol Saral’a götürüyorum kızımı doğduğundan beri. Kız kardeşimin de doktoruydu. Şimdi oğlum olacak onu da götüreceğim. Çocuğu asla bunaltmaz, espirilidir, sizi panikletmez ben çok memnunum kendisinden. Kızım her odasına girdiğinde oradaki küçük sandalyeye oturur orda muayene olur 🤣 bu yüzden kendini rahat hissediyor muayene olurken.