Benim kızımın da 7 günlükken düştü sonra hafif bir kanama oldu, lekelenme gibi. Doktor normal olduğunu söylemişti. Göbek bağı düşmeden önce de az bir kanama olmuştu o zaman k vitamini iğnesi vurmuşlardı. Ama bizde göbek bağı düşer düşmez tamamen kurumadı. Hatta içinde minik bir parça vardı o sonra düştü.