Anneler wee baby pp natural biberon kullanıyorum, mamanın yarısı dışarı akıyor kapağının oradan ne kadar sıkı kapatsam aynı bir çözümü var mıdır yoksa biberon mu değiştirmeliyim camda da akıtıyor yorumları var aynı uçlu biberon ne önerirsiniz ? Normal wee baby denedim emmedi kızım