pinar5595 5 aylık bebeğim var daha önce hipp kullanıyordum aptamile geçtik bebeğim o günden beri kaka yapmadı. 4 gün olacak. Günde 120 ml içiyor. Mamadan olmuş olabilir mi
busracicek pinar5595 bende hipten geçtim aptamile bi sıkıntı yaşamadım ginde 2 kere çıkıyor ama bebeğine göre değişebilir tabi. Hipten de memnunduk ama fiyatlar malum 🙄
Muzeyyen61_ pinar5595 benim bebektede gaz ve kabız yapmıştı. Hipp kullanınca geçti. Değişme hem bebeğe hem kendine eziyet.
Bebegimm1 pinar5595 o mama genelde gaz kabizlik yapiyr bende hipp kullanmistim sonra bebelac gold gectim hala onu kullaniyorum siz mamayi degistirin
Nick pinar5595 sma kullanıyorum normalde ama markette bulamadığım için aptamil almak zorunda kaldım. Ve 2 gündür benim oğlumda kabız gibi. Muhtemelen mamadn kaynaklı