Benim kızımın şiddetli gaz sancısı var, kolik değil ama ona yakın bişey. Sallamazsan tek başına uyuyamıyor ilk doğduğunda böyle değildi 1 ay sonra gaz sancıları git gide şiddetlenince böyle oldu şu an tavan bi halde, sallamadan uyuamıyo ve en ufak bir çıt sesinde uyanıyor, bunu yaşamış olanınız var mı acaba ne zaman geçer?