Benim kızım bi ara hep yeşil kaka yapıyordu. Adenovirüs ve rota virüsü tahlili yapıldı ama negatif çıktı. Doktor başka bakteriler sebep olmuş olabilir dedi banyo suyunu kaynatmama rağmen bulaşmış sadece anne sütü alıyor üstelik bunlar tehlikeli olanlar dedi probiyotik kullandık yeşil olması geçti sarıya döndü fakat sulu pütürlü değil bu seferde 🤦🏼♀️