Mthnsena1 Kızlar doktorumuz mama olarak neocate mama verdi ama içmiyo bi türlü. Siz hangi alerji mamasını kullanıyorsunuz neleri denediniz ?
Mthnsena1 Deletedmom_49 aynen biraz içiyo sonra ağzıyla itiyo biberonu😥 normalde sadece anne sütü vermek istiyorum ama doktor illa mama da kullan dedi rahatlatsın diye
Kbrozmn Kaç aylık bebeğiniz? Biz 2,5 aylıkken başlamıştık neocate kullanmaya daha küçük olduğu için kabul etmişti. Belki sizin bebeğiniz büyükse extra bir tatlandırıcı kullanılabilir vanilya vs koyanlar oluyor