Birhilal Hanımlar dün 40ım çıktı doğumdan sonra ilk adetimi görüyorum sanırım bugün regl oldum benim gibi olan var mı merak ettim bu kadar erken olmasına şaşırdım
Beyzza16 Birhilal evet olabiliyor hemen bende 43.gun olmustum 3,5 aylık şimdi bebeğim. Düzenli olarak devam ediyor her ay
Hira_19 Birhilal bende oldum herkeste farklılık gösteriyor bende beklemiyordum alışmıştım hasta olmamaya 😂9 ay
Bebitomm Oğlumun 3 aylık olmasına 2 hafta kala oldum hiç ağrı sızı hissetmedim çok rahattı inşallah hep böyle olur 😂🙏🏻
Deletedmom54554 Birhilal evet ilk kızımda 40 yıkandım diğer gün adet oldum ama 2 ci kızımda 5 ayda oldum
A-E-Dymz Birhilal genelde emzirenlerin hormonlardan dolayı geç geliyor diye duymuştum da benim bebeğim emmediği için erken geliyor diye düşünüyordum