Hanımlar oğlum 13 aylık Normal şartlarda birkaç gün öncesine kadar ek gıda problemimiz yoktu Hatta ek gıdaya başladığımız günden itibaren çok iyi gidiyorduk Ama bir süredir iyice kötüleşti hiçbir şey yemiyor ne yapacağımı bilmiyorum meyve yiyordu onu da yemez oldu Bugün sabahtan beri tek yediği şey bir tane muz Dün hiçbir şey yemedi aranızda böyle sorunlar yaşayan var mı geçici bir şey mi Ne yapmam gerekiyor Onu zorlamalı mıyım yoksa kendi ne zaman isterse o zaman mı yemeli