FeriDeniz Fatma--- o satırlarda tiksindirme yok, buran buran özendirme var. Ayrıntılı tasvirler insanın gözünde canlandırmaya yönelik. Bir anne olarak ve bunu yanı sıra bir edebiyatçı gözüyle değerlendirdiğimde iç dünyasını, iğrenç hayallerini satırlara döktüğünü görebiliyoruz.
Fatma--- FeriDeniz kesinlikle haklısınız. inşallah bu savunmasından sonra onu da içeri tıkmışlardır. Hasta zihniyetli sapıklar!!!
[silindi] FeriDeniz peki biz ne yapabiliriz nasıl tepki verebilirz anne olarak duyarlı biri olarak? İNSAN olarak??
Aslihannazli Abcdefg bende okuduğumdan beri öyle gözümün önüne geliyo ne kötü nasıl bi vahşet allah ıslah etsin yazanı basanı!
Abcdefg Aslihannazli amin canım amin çok içten söylüyorum allahım sen cezalarını ver idam gelseydi belki bu kadar rahat anlayamazlardi kitabına kadro yazamazdi
Aysegulisaa54 Abcdefg aslında kız bebek diye belirtmemiş bence sapık ruhlu kız erkek farketmezdi onun Kahrolasın uyku uyuyamadım ya zaten suratına bakınca böyle insan olduğu belli tiksinç
Abcdefg Sevdasoylu aynen bende öyle erkek kiz farketmiyo öyle insanlar için allah bin türlü belalarını versin insallh😠 Aysegulisaa54
Sevdasoylu Burdaki yorumları okuduktan sonra merak edip baktım sadece bir kısmını okudum ama o bile yetti ellerim titriyor şuan sinirden 😡😡 Allah onunda bu pisliği yapanında belasını versin. Artık bişeyler yapılmalı hergün bu tür haberler okumaktan piskolojim bozuldu. Sokakta oğluma arkamı bile dönemiyorum bişey gelcek başına diye.
Deletedmom_9857 Abcdefg amin en kısa sürede verir hem onun hemde yayın evinin 🤬🤬🤬 yazısını okudunuz mu o pislik adamın bilmiyorum ama kitabi yazan şeref yoksunu adamı savunuyor ender bulanan biriymiş sapık gibi göstermiş medya onu 🤬 gel de çıldırma
[silindi] SelimSongur inanın okumak istemezsiniz.... keşke ama keşke okumasaydım dünden beri iyi değilim...
Abcdefg SelimSongur zümrüt apartman kitabı yazdım resimlerı bölümünde gördüm cnm bakarsan bi sayfasını tek okuyabildim zaten😣
Kalimero Iyyy çok iğrenç bende şimdi burda görünce meraktan baktım,sakın merak edipte bakmayın bu nasıl bi şeydir,şaka mı bu nasıl iş böyle bişey yazılıp yayınlanır Allahım sen kötülere fırsat verme. Allah ıslah etsin
FeriDeniz [silindi] cimere şikayet edebiliriz. Aslında çok daha fazlasını yapmalıyız da işte ülke şartları...
NurR [silindi] yıllardır akılları nerdeymiş şerefsiz sapık zihniyeti yaydı yeterince kendisi ve okuyucusu olacak şeref namus yoksunları bebeğin kanına girdiler bu saatten sonra toplatılsa ne anlamıyorum ki. Bu bi çözüm değil tek çözüm bu adamı asacaklar assınlar ya lanet olasıcalar.
Suu6044 Habibe08 kesinlikle keşke okumasaydım diyorum bende nasıl zihniyet bunlar yaaaa Allah bildiği gibi yapsın çocuklarımızı böylelerinden korusun
Abcdefg Seraap27 ayy inanamıyorum bebek olduğunu bilmiyodum yaa nasil yapar anlamıyorum aklım almiyo😭