Zeynep-mina12 Ecm07w7 çok yeni olduğu için böyle çıkmış muhtemelen yarın yada diğer gün tekrar yapın koyulaşacaktır bence var gebelik
Annebalisi Ecm07w7 O zaman çok yüksek ihtimalle gebelik var,ama kan tahlili kesin sonuç. Hayırlısı olsun😌
tkolcak Ecm07w7 erken gebelik testleri var. Ben 15 TL ye almistim GOP ta bir eczaneden. Silik bile çıksa hamilesin demektir büyük ihtimal hamilesin. Benimdr 4.gun gecikmede böyle olmuştu. İçin rahat etmiyorsa tekrar test yap derim.
eaktr Ecm07w7 benim böyle çıkmıştı üzerine hızlı test yapmıştım tam belirgin çıkmıştı onda. Sonra kan tahlilimde net olduk 🥰 bence hızlı test bi yapın❤️ Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Ecm07w7 Si_se_ta_be teşekkür ederim inşallah ya Allah herkese nasip etsin yarın kan vermeye gidecembakalım neçıkacak
akidesekerii Ecm07w7 Eğer ilk 10 dakikada çıktıysa pozitif görünüyor tabi daha çok yeni. Bir de erken gebelik testi alsanız onda varsa daha net çıkar.