Flower123 blok emzirme yapıyor musunuz , şu şekilde oluyor sabah kalktı sol göğsü emdi diyelim ki ikincide yine soldan başlayacak. Sol, sol-sağ , sağ, sağ-sol… çünkü sütün ilk kısmı tatlı ama az besleyici oluyor son kısmı ise yagli ve asıl doyurucu olan kısım tam bosaltmiyorsa o yagli kısmı içmemiş olur