Kızlar görüyorum heryerden uyku tulumu ve normal tulumların içine hiçbişey giydirmiyorlar 50 derece ev yanıyo alt üst komşular yakıyor ama aylardan Kasım 😜 ve bazen ben bile üşüyorum nasıl cesaret edip hiçbişey giydirmiyorsunuz içine nasıl nasıllll🤣😀