Arzumca344 Merhaba! 4 üncü ay atağı varmış uyku gerilemesi oluyormuş bizde 2 aylığız zaten uyumuyor birde 4 üncü ay atağına gşrersek yandık desenize. 4 üncü ay atağı yaşamayan varmı🤨
Rahimesevda Arzumca344 ahh ahh hemde dibine kadr yaşadık eğer ki bebisiniz destekli uyuyorsa o daha çok etkiliyor uykuyu 😬