Gamzemcd0138 benim de 2,5 aylık kızım ilk başlarda abartı meme istiyordu şimdş salıncakta sallayarak uyutmaya alıştırdım çünkü başka çarem kalmadı ne koyduğum yerde durur ne de uyuyunca derin uyur çünkü aşırı gazlı bi bebek, 3. Ayının dolmasını sabırla bekliyorum ilk doğduğu zamanlar derin uyuyordu şimdş gazı bitince o günlerdeki gibi uyusun diye dua ediyorum.. Bu arada ben gazı için 1 çay kaşığı zeytinyağı ve metsil gaz damlası kullanıyorum, memnunum.