Sevda20 Tüm bebekler böyle canım kendilerini anne karnında zannediyorlar ama dikkat etmelisin uyandır söylemesi kolay ama uyandırması zor başımızdan geçti sarılık değerimiz 13 e çıktı 1 aylık kontrolünde hâlâ hafif sarılığı vardı doktor azalmış tekrardan canını yaktırıp kan aldırmayalım dedi çok ağlıyor yavrucaklar çok dikkat et yani ne yapman gerektiğine gelirsek altını aç, kıyafetini çıkar, ağız mendilini ya da ucu olan bir şeyi gıdıklar gibi yüzünde gezdir hafif, ayak tabanına vurabilirsin, azıcık ıslayabilirsin hava soğuk üşür dersen ılık su ile yapabilirsin alt açma pamuğun ıslatır öyle sürerdim, burnunu sıkabilirsin illa ki uyanacak bir yöntem vardır biz her seferinde farklı yolla uyandırırdık zor bir süreç ama geçiyor canım anne