lanadelmiyav öyle diyorsunuz güzel anlatıyorsunuz da her bebek de bir olmuyor yalnız, benim kızım doğduğından beri kendi kendine koyduğumuz yerde asla durmuyor bas bas ağlıyor, hem bi de siz hiç gaz sorunu yaşamadınız herhalde biz şiddetli gaz sancısı çekiyoruz ben salıncağında sallamazsam uyuyamıyor, doktorumuz bile çok pışpışlamanız gerekecek dedi, kimse keyfinden ayağında sallayıp memede uyutmuyor yani..