Arzu042 bende deli gibi burun akıntısı hapşırmayla basladı pozitif oldugunu ogrendim geçen hafta suan 7. Günüm karantinada, bebegimde benim gibi hapsırma ve atesle basladı ondada var sanırım test yapılmadı ama, ilaç kullanmadan emzirerek, bol c vitaminiyle atlatıcaksınız dediler ilaç vermediler, suanda iyi gidiyoruz bebegim ve bende kuru öksürük var suanlık , prospan şuruo vermeye basladım öksürüğü için kendimde zencefil bal falan türetiyorum iyi gidiyor