Ben normal doğum yapmış biri olarak düşününce çok sakıncalı geldi çünkü sezeryanda kaç kat kesiyorlar ve normal doğum eğer biraz zor olursa benimki gibi karnımdan defalarca bastırdılar 1 saate yakın ıkın ıkın gelmedi açılma riski çok fazla gibi bence sakıncalı bilemiyorum