cocomelon33 merhaba, ben de kullanıyorum şimdilik çok memnunum da siz 7 aydır sağıyormuşsunuz o yuzden sormak istedim. Başka bir postta bu tarz hastane tipi olmayan elektrikli pompaların zamanla sütü azalttığını okudum öyle bir şey oldu mu yani üstünüzde azalma vs? Yoksa her gün aynı ml çıkarıyor musunuz?
Ben de emmediği için full sağarak veriyorum. Hemşireyim 2 ay sonra işe de başlayacağım o yuzden korkuyorum azalacak diye.