NewwMomm bende 5 buçuk aylıkken başladım tadımlara doktorum başlattı yani şimdi 6 ay 21 günlük bu hafta kahvaltı öğününe geçtim çünkü artık farklı şeyler vermek istedim öğlen 1 2 çeyrek elma (meyve değişiyor) bir iki kaşık yoğurt karıştırıp veriyorum akşamda uyku maması yapıyorum bir kaşık yulafı haşlayıp içine meyve koyuyorum uyumadan 2 saat önce veriyorum çünkü benim kızım yarım saatte bir uyanıp emiyodu bende 39 Kiloya düşünce en azında 2 3 saat uyusun diye inşallah fazla yüklenmiyorumdur çocuğa çok kafam karışıyor benimde