Zehra3737 ben aldım ihtiyacım kadarını tabiki. 3 tane aldım ihtiyacım kadarını aldım. Senin gibi ucuza alıpta uyanıklığa kaçmak değil. Ama çok şükür neyseki iptal olacakmış hepsi inşallah olurda senin gibiler uyanıklık yapmaz o kadar ihtiyaç sahibi var