Purpura26 Eymeneylul0 Konak canım bunlar. Zeytinyağını ocakta az ısıt. Sonra soğusun. Bebeğin saçına sür pamukla.(bebeyağıda olur) Yarım saat kadar dursun. Sonra dişli tarakla hafif hafid tara. Sonra da yıka. Benim oğlumun bütün başında vardı önce önlerde başladı. 2 banyo da tertemiz oldu
Eomeoni Banyo öncesi biraz yumuşatın(bn hindistan cvizi yağı kullanmıştıö)banyoda ve sonrasında nazikçe tarayın akıyor hemen zaten 2 yıkamada gitmişti bnm bebeğimde