Ayssss1 benmde 4 aylık olcak kızım 2. Ayda flan bi kere attı şimdide nadir atıyo ama çocuklar durup dururkrn sesli gülmez çok çok hoşuna giden bişey olursa sesli gülüyo sen bebeğini iyi tanırsın onu güldürecek şeyleri kendin bulman lazım sesli kahkaha atmamsı şuan sorun değil doğru zamanı bulamdın bence bu arada bi kere sesli güldüğü şeye bi sonra ki yapışta gülmüyo tekrar, bol bol konuş hoplat zıplat bişey hoşuna gidecektir illaki