Merve-miray Teşekkür ederim, tüp dışarıdan belli olan bir şey değil lolipop çubuğuna benziyor ama kısacık tabiki uzun değil. Sonrasında hiç bir ağrı, sızı vs olmadı çok şükür fakat iyi bir doktor bulmanız lazım. Araştırma hastanesinde ameliyat olmuştum diye hatırlıyorum.