Saricizgilibeyazev Kızlar şimdi yarın akşam misafirim var yemeğe davetliler . Ben yemek masasına örtü örtmesem sizce ayıp olur mu yAni örtü de işin Aslı çok hoşuma da gitmiyor . Ama yine de fikir edinmek istiyorum . Sizce ??
lanadelmiyav Saricizgilibeyazev ben genelde örtü kullanmıyorum. Arada supla veya Amerikan servisi tercih ediyorum.
1ana1bebe Saricizgilibeyazev ben kullanıyorum misafire masaya yakıştığını düşünüyorum ama şart değil yani, masanız ne renk
Leylaa_ Saricizgilibeyazev Ben solana alacaksam masaya örtü kullanıyorum ama mutfağa alacaksam mutfak masa kullanmıyorum örtülerim hep şık misafire uygun o yüzden misafirin kimse yanı geçen gün dayımla yengem geldi mutfata yedik. Hem az kişiydik ama anneannemler dayimlar gelseydi misafir odasına alırdım . Eşim arkadaşlarıysa misafir odasına alıyorum o şekilde
Saricizgilibeyazev Leylaa_ misafir odası cnm bizim de orda yenecek olmadı artık runner dediğinz gbi yapacam en azından bişe olsun masada 😁
Eylulunannesiiii Saricizgilibeyazev kullanmak zorunda değilsiniz. Ben bazen kullanıyorum bazen kullanmıyorum ayıp olmaz merak etmeyin 🙃