Bebeğim 6 aylık. Doğduğundan beri gündüzleri yarım saatlik uykular uyuyor. Artık delirmeme az kaldı. Desteksiz uyuyor, özellikle gece uykusuna çok kolay geçiyor. Ama gündüz her uyutma ayrı bir kriz, o kadar krizden sonra da yarım saat uyuyup cin gibi uyanıyor. Desteksiz uyuduğu için tekrar uykuya da döndüremiyorum. Bu aylarda 2 uykuya geçmesi gerekirken bizimki 4-5 kere yarım saat uyuyor hala. Hiçbir şeye yetişemiyorum, sürekli çocuk uyutmaya çalışıyorum sanki. Kısa uyuduğu için uyanıktan sonra hemen esneyip huysuzanmaya başlıyor ama beşiğe koyunca ağlıyor. Ne yapabilirim?