Bebeğim iki buçuk aylık bu zamana kadar göğsümü emer doyunca bırakırdı. Ama son bir haftadır göğsümü bırakmıyor ilk başlarda emiyor yutkunuyor sonra ağzını içinde tutuyor çekip çekip bırakıyor ve asla göğsümden ayrılmıyor ben çekmesem devam eder. O yüzden sık sık göğsüme koyuyorum doymuyor sanıyorum ne emdiği belli ne uyuduğu gündüzleri hep böyle. Geceleri çok şükür iyiyiz🙏 Uyuması güzel ama gündüzleri böyleyiz. Bu arada damakları kaşınmaya başladı son bir haftadır . Acaba bundan mıdır var Mı benimle aynı durumu yaşayan anneler ?