tkolcak Benim kızım suya (vi), ekmeğe (Amna), mandalina istiyorsa (ikitipi) , babasindan eve gelince abur cubur istiyor onada (bip) diyor. Sizinkilerinde var mı böyle kelimeleri 🤣
Laden tkolcak ikitipi çok iyiymiş nereden gelmiş bıdırığın aklına yahu🥰 kızım 2,5 yaşında her şeyi doğru söylüyor artık hemen hemen ama öyle bilmiş laflar ediyor ki hayretler içinde kalıyorum. “Anne sen Uğur la (babası) çalışmaya git bana balon al” diyor mesela. Çok pahalı bir şey sanıyor sanırım😁😁
tkolcak Laden Suan 22 aylık çok kelimesi var ama böyle arada değişik kelimelerde var. Şuan daha cümle kuramıyor heralde.yaza doğru cümle kurmaya başlar. Sizinkide maşallah işe gitmenin para kazanmak için olduğunu anlamış 🥰