Arkadaşlar selam
prima premium care kullanıyorduk dogdugumuzdan beri bi ara molfix denedim pişik yaptı. Ppc ye devam ettik derken prima aktifin külot bezine geçtik memnunum sızdırmıyor ıslaklık yok kuru. Şimdi bez alacaktım baktım ki sleepy natural ile arasında yarı yarıya fark var. Sleepy natural KULOT bezi kullananlar var mı? Tüm gece sızdırma kuruluk nasıl? Bide sleepy naturalin üzernde yazan numara kilo uyumu tam mı? Büyük mü almalıyım?