Hatice001 İyi günler kızlar 3 gün önce kan damlası kullanmaya başladım sağlık Ocağının verdiğini fakat sabah kakasında birsürü kan tanesi vardı bu normal bi durum mu başına gelen oldu mu Damla’yı vermeden önce yoktu