arkadaşlar merhaba 6 aylık bebeğim bar ek gıda ya başladım ilk önce sebzeler le başladık çorbalarla devam ediyoruz aynı zamanda anne sütü alıyor .arı mama da vermek istiyorum yatarken falan ama muhallebi olarak değilde birerona yapılıyor mu acaba bilen yazabilir mi yapılıyorsa nasıl yapılıyor