59 günlük bebeğim var. Emerken de mamada da boğazına kaçıyor anlayamadım neden olur böyle bir şey 😔 elim ayağım birbirine giriyor. Yalnızım eşim gelene kadar emzirmek istemiyorum korkumdan. Öncesinde hiç böyle sorun yoktu üç gündür böyle. İştaha bağlamıyorum çünkü hep iştahlı. Burnunu da açtık tam açılmadı gibi ondan olabilir mi?