mervedb Merhaba 13 gün önce sezeryan oldum kanamam çok yoktu ama dün akşam arada pıhtılı şekilde çok yoğun geliyor asla kesilmeden doktora gittik rahmin temiz dedi ama kanamanın hala durmaması ve yoğun olması beni korkuyor. Başına gelen var mıdır acaba ?
_YanakReisinAnnesii mervedb bu kanama süreleri miktarları 40 45 güne kadar sürekli değişiyor canım doktorun da bir sorun yok demiş korkma daha çok yeni
yaseanne1 Benim ilk doğumumda da aşırı kanamam oldu saat başı ped dolduruyordum. Depend giydim tekrardan anca o paklamıştı. Olabiliyor bazen. İkinci doğumumda çok az oldu mesela.