Buse_efe 2 gün oldu normal doğum yaptım bebeğim göğüs ucum yoktu tutamıyodu göğüs ucu oluştu sikom uç ile ucu oluştu ona alıştı o olmadan emmiyor ondanda tam randuman almadığı için doymuyor tavsiyesi olan 🥺