Arkadaşlar oğlum 17 aylık bu zamana kadar öyle yoruldum ki ek gıda konusunda .. oğlum asla kahvaltı yapmıyor zeytin peynir pekmez yumurta asla yemiyor 😖 farkettim ki kuymak-mıhlama ne derseniz adına ondan yiyor bende ondan yiyor diye her gün bıkmadan usanmadan yaptım başlarda bitiriyordu yaptığımı, şimdi onu da yemiyor. İstiyorum ki peynir yesin, yumurta yesin.. başına gelen var mı öğlen akşam yemeklerinde yine öyle böyle yarım tabak yiyor.😣 vallahi ne yapacağımı şaşırdım kendimi ağlarken buldum üzüntüden çaresizlikten 😭