Elif00 Deletedmom65802 kaç aydır doğum etmişsiniz ben 1 bucuk yıl oldu ama o kadar aşırı bir göbek değil benım
Moonlightttt 4.ay kaldı. Şu anda lavabo ya gitcek vakti bulamıyorum ama bebeğim biraz büyüyünce karın egzersizleri yapacağım o zaman geçer inşallah
Moonlightttt Elif00 yok benim belimde aşırı ağrı oldu tek dikişler olsa takardım ama çok kotuydum 1bucuk 2 ay belden. Hala hassasiyet var 4bucuk aylık ama. Takamiyorum