Kızlar merhaba ,bebeğinizin bir numara büyük beze geçtiğini nasıl anlıyorsunuz? Kızım normalde 3 numara bez kullanıyor ve üzerinde yazılı kilo aralığında ame bir haftadır sabah uyandığında bezin üst kısmından çiş sızdırdığını görüyorum. Pijamalarına kadar sızıyor bu. Acaba 4 numaraya geçmem mi gerekiyor ?