Bebeğim altı aylık pazartesi günü aşıdan sonra ağzına hiçbir şey koymuyor biberonu görür görmez eliyle itiyor günlük zorla üç yüz ml iciriyorum yedinci gün bugün aç aç uyuyor normal hal hareketlerinde huysuzluk ağlama vs hiç yok bir yeri ağrıyor gibi değil dün mamasını değiştireyim belki fsrkli olsa yer diye yok yine yemedi. Doktorumuz demir takviyesine başlamadı yedinci ayda demişti kansızlığa bağlı olur mu acaba ? Bugün çocuk doktoru yokmuş hastanede yarın götüreceğim doktora ama yemesi için ne yapabilir ki doktor