Brfar benim bebeğimde hep iştahsız bir bebekti zorla saatlerce uğraşarak mama içiriyorum ama 7 aylık olunca ayrı bir şey oldu asla mama içmedi 36 saat aç kaldı hastaneye gittik zorlama yer dedi doktor bende artık kaşıkla vermeye başladım 10 gün kaşıkla besledim kilo verdi şimdi 7 buçuk aylık yine zorla içiriyor ama biberona döndü sayılır arada içmeyince yine kaşıkla veriyorum inşallah çabuk atlatırsınız