Yanlış yapmışsın ablacım . Kilosu da zaten iki ayda bir kilo alacak napsın ayda bir kilo alamıyor diye hemen inek sütüne mi geçilir.. sonra ileriki dönemde amemiyle uğraşıp nasıl oldu böyle diyenlerden olursun .. ne gerek yaa neymiş arkadaş bu inek sütü merakı , ayrıca 4.aydan sonra ayda 500-800 gr alması beklenir bu aralıklarda alıyosa kilo alımı herşeyi normaldir.. sal artık kilosuda iyi