Bebegim 6 buçuk aylık. Sadece mama kullandık 3 aydan beri. Hipp kullanıyorum kakasını çok koyu kıvamlı ikinarak yapiyodu. Hatta kan bile geldi. Mamayi değiştirdim sma optipro aldım 10 gündür kullanıyorum. Bildiğiniz çakıl taşı gibi o kadar sert ve parçalı yapiyor. Duphalac veriyorum gene normale dönmedi. Kakasını yapiyor hergun çok az ve sert. Günde 120 cc şu içiyor. Ek gidasina veya mamasina zeytinyağ koyuyorum. Varmi benim gibi durum yaşayıp duzeltebilen