Oğlum 10 gün sonra 17 aylık olacak bu aylarda atak var mı tecrübeli olan anneler ne olur bişey diyin gece uyanıp 2-3 saat uyumuyor ve bu süreçte sürekli ağlıyor bir kaç gündür grip ve diş dönemi ayrıca ama bu ilk dişi değil hiç bir dişte böyle olmadı daha öncede grip olduk bu şekilde yapmadı bu gece uyanıp ağlamaları ve kesinlikle yatakta durmuyor kalkıp oturma odasına gidiyoruz ne olcajq böyle yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler